Strategia CO2

Consumul de electricitate, combustibili şi carburanţi sunt cei mai mari factori ai producţiei Geberit ce contribuie la impactul asupra mediului, responsabili pentru aproximativ 77,500 tone cube de emisii CO2 în 2010. Acestea echivalează emisiile de CO2 ale aproximativ 7,000 cetăţeni europeni.

Primul jalon important al strategiei companiei privitoare la strategia de emisii CO2 a fost plasat între 2006 şi 2009: emisiile relative de CO2 au fost reduse în medie cu 5% anual. Obiectivul este de a realiza co reducere viitoare de 15% până în 2012. În 2010 Geberit a ratat pentru prima dată cu puţin valoarea medie ţintită datorită utilizării mai mari a capacităţii de producţie şi expansiunii infrastructurii sale. Cu toate acestea, Compania continuă să se dedice acestor obiective pe termen lung pentru reducerea emisiilor de CO2. Această reducere se va realiza prin intermediul implementării sistematice de măsuri ăn trei domenii: economisirea de energie, creşterea eficienţei consumui de energie şi expansiunea conform obiectivelor a proporţiei de surse de energie regenerabilă.

În acest scop, locaţia Pfullendorf (Germania) a consumat din 2008 anual 6 GW/oră de energie ecologică “naturemade star” şi “naturemade basic”. În cadrul acestei locaţii electricitatea verde înlocuieşte aproximativ 20% din consumul de enrgie convenţională şi reduce emisiile CO2 cu mai mult de 3,000 tone cub în fiecare an. Locaţia Daishan din China a fost de asemenea alimentată anual începând cu 2009 cu aproximativ 2 GW/oră de energie eoliană, evitând aproximativ 2,500 tone cub suplimentare de emisii CO2.