Dialog sustenabil

Suuccesul la nivel internaţional este de asemenea o legat de dialog. Relaţiile reciproce dintre Geberit şi acţionarii săi sunt cruciale pentru performanţele economice, sociale şi de mediu ale companiei. Clienţi şi angajaţi, vecini şi agenţii guvernamentale, furnizori şi companii de transport, asociaţii şi grupuri de protecţie a mediului: Geberit trebuie să le răspundă tuturor. În mod contrar activităţile de afaceri şi produsele Geberit îi pot influenţa direct şi indirect pe toţi aceştia.

Geberit se bazează pe parteneriate în relaţiile de afaceri şi pe corectitudine în interacţiunea cu competitorii şi orice companii. Dialogul sistematic permite identificarea oricăror potenţiale conflicte sau oportunităţi de dezvoltare ulterioară, făcând posibile acţiunile rapuide. la nivel naţional şi internaţional Grupul Geberit păstrează relaţii active cu toate organizaţiile şi instituţiile din ţările respective care au solicitări ori sugestii la adresa companiei. Aici sunt deschise în mod regulat o gamă largă de subiecte (vezi graficul).