Viziune şi strategie

Viziunea noastră – ce ne dorim să realizăm

Prin soluţiile sanitare inovatoare ne propunem să aducem îmbunătăţiri sustenabile standardelor de calitate a vieţii.

Misiunea noastră – ce facem

Dezvoltăm în permanenţă produse, sisteme şi servicii şi stabilim noi standarde în calitate de lider de piaţă în domeniul tehnologiilor sanitare.

Strategia noastră

Strategia Geberit este bazată pe viziunea şi misiunea noastră şi este chiar înglobată în valorile brandului nostru. Acestea se bazează pe următorii patru piloni:

Focalizaţi pe tehnologia sanitară

Geberit va continua să se focuseze asupra tehnologiei sanitare, să se bazeze pe canalele de vânzări tradiţionale pe trei nivele şi să se concentreze asupra acelor domenii de afaceri din industria sanitară corelate cu experienţa şi competenţele sale de bază. Activităţile se vor concentra pe sistemele şi tehnologiile sanitare pentru transportul apei în clădiri. În această zonă Geberit va continua să ofere calitate superioară integrată şi tehnologie sanitară de economisire a apei.

Angajament pentru inovare

Pentru Geberit, optimizarea permanentă şi extinderea gamei de produse sunt decisive pentru succesele viitoare. Puterea inovativă este fondată pe cercetarea în ariile esenţiale precum hidraulică, statică, protecţia împotriva focului, igienă sau acustică. Rezultatele obţinute sunt implementate sistematic în beneficiul clienţilor.

Expansiune geografică selectivă

Penetrarea accelerată a unor pieţe precum Franţa, Marea Britanie, Ţările Nordice, Europa de Est şi Peninsula Iberică este un factor important al succesului pe termen lung. În afara Europei, Geberit se focalizează asupra zonelor cu cel mai mare potenţial de piaţă incluzând America de Nord, China, Asia de Sud-Est, Australia, Regiunea Golfului şi India. În aceste regiuni, Compania operează în proiecte, cu excepţia Americii de Nord. Din acest punct de vedere compania aderă întotdeauna la standarde înalte şi stricte în materie de calitate şi profitabilitate.

Permanenta optimizare a proceselor de afaceri

Un alt punct asupra căruia ne focusăm sunt procesele de afaceri. Prin permanenta optimizare a acestora, Geberit intenţionează să asigure pe termen lung o structură de cost competitivă de vârf. Acest lucru se realizează, pe de o parte prin intermediul proiectelor la nivelul întregului Grup, iar pe de altă parte prin identificarea de către angajaţi a potenţialelor îmbunătăţiri în activitatea cotidiană. În acest fel putem aduce contribuţii majore în vederea dezvoltării pozitive.