Pentru a va oferi servicii optimizate acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu modul de utilizare a acestor informații. Mai multe informații puteți găsi în politica noastră de securitate .

Ok

Geberit Romania

Informaţie importantă privind siguranţa!

Pericol de incendiu la utilizarea detergentului pentru curăţarea duzelor pentru Geberit AquaClean 8000plus / Balena 8000, produse înainte de martie 2014

În ciuda eforturilor considerabile depuse pentru conceperea şi producerea unor produse de înaltă calitate, am constatat că utilizarea actualului detergent pentru curăţarea duzelor poate conduce la pierderea etanşeităţii la aparat, precum şi la producerea de pagube, care, în cel mai rău caz, se pot solda cu un incendiu. Un astfel de pericol există doar dacă sunt valabile următoarele două puncte:

  • se utilizează un detergent pentru curăţarea duzelor Geberit

ŞI

  • data fabricaţiei Geberit AquaClean 8000plus sau Balena 8000 este înainte de martie 2014 (aparatele mai noi, pentru care nu există niciun pericol, le recunoaşteţi după numărul de serie aplicat în partea interioară a clapetei; vezi figura următoare)

Dacă sunteţi posesorul unuia dintre aparatele menţionate, fabricat înainte de martie 2014 şi dacă utilizaţi şi un detergent pentru curăţarea duzelor, vă rugăm să luaţi neapărat următoarele măsuri: În cazul în care nu aţi primit nicio înştiinţare în scris de la Geberit, vă rugăm să sunaţi la următorul număr de telefon: +40 021 330 30 80

  • Deconectaţi aparatul conform indicaţiilor din figura următoare.
  • Conectaţi acest aparat doar pentru utilizare şi deconectaţi-l din nou după utilizare. O funcţionare în siguranţă este astfel posibilă şi cu cantităţi de detergent pentru curăţarea duzelor, rămase în recipient.
  • În cazul în care constataţi urme de picături pe podea, lăsaţi aparatul complet deconectat şi luaţi legătura cu departamentul de service post-vânzare Geberit, la numărul de telefon +40 021 330 30 80.
  • Eventualele sticle de detergent pentru curăţarea duzelor disponibile nu mai trebuie utilizate. Este interzisă adăugarea de detergent pentru curăţarea duzelor şi în cazul aprinderii lămpii de control roşii. Şi în cazul utilizării detergentului pentru curăţarea duzelor, este asigurată curăţarea cu apă proaspătă după fiecare utilizare. Vă vom trimite gratuit un nou detergent pentru curăţarea duzelor, de îndată ce va fi disponibil.

Pentru procedura de urmat, în special pentru a clarifica eventuala înlocuire a unor componente, departamentul de service post-vânzare va lua legătura telefonic cu toţi posesorii cunoscuţi ai aparatelor cu potenţial de pericol. În cazul în care nu aţi fost notificat, nu dispunem de datele dumneavoastră de contact şi aşteptăm să ne contactaţi dumneavoastră. În cazul respectării regulilor de mai sus, este exclusă definitiv, în acest moment, apariţia oricărui pericol. În cazul în care comercializaţi detergentul pentru curăţarea duzelor Geberit (comerciant en gros sau instalatori), vă rugăm să luaţi următoarele măsuri: În cazul în care nu aţi primit nicio înştiinţare în scris de la Geberit, vă rugăm să sunaţi la următorul număr de telefon: +40 021 330 30 80

  • Scoateţi din gama de comercializare exemplarele aflate în depozit.
  • Pentru procedura de urmat, ne vom pune de acord cu dumneavoastră. În cazul în care aţi fost notificat de Geberit, informaţiile sunt indicate în respectiva înştiinţare.

Ne cerem scuze tuturor clienţilor şi partenerilor pentru neplăcerile produse de această situaţie. Dacă aveţi întrebări, contactaţi-ne la următorul număr de telefon: +40 021 330 30 80

Întrebări şi răspunsuri pentru clienţi finali:

Pot să utilizez în continuare aparatul?

Dacă întrerupătorul principal este deconectat după fiecare utilizare ca în imaginea de mai sus, aparatul poate fi utilizat în continuare, în siguranţă.

Cine şi când rezolvă problema?

Rezolvarea problemei este asigurată de Geberit. Nu putem face deocamdată un anunţ pentru fiecare caz în parte. Departamentul de service post-vânzare va lua legătura telefonic, pentru lămuriri, cu toţi clienţii finali cunoscuţi. În ciuda tuturor eforturilor noastre, din cauza numărului de aparate de verificat, acest demers poate dura câteva săptămâni. Vă rugăm să daţi dovadă de înţelegere.

Doresc o rezolvare imediată. Am nevoie de aparat în fiecare zi.

Depunem toate eforturile pentru a găsi o soluţie permanentă şi cât mai repede posibil. O remediere imediată nu este posibilă din păcate, din cauza numărului mare de aparate de pe piaţă. Utilizarea zilnică în siguranţă este posibilă dacă aparatul este deconectat după fiecare utilizare.

Ce fac cu vechile sticle de detergent pentru curăţarea duzelor?

Este strict interzisă utilizarea vechilor sticle de detergent pentru curăţarea duzelor. Detergentul pentru curăţarea duzelor disponibil poate fi eliminat în WC, după care trebuie trasă apa. Când luaţi contactul cu departamentul nostru de service post-vânzare, menţionaţi dacă mai aveţi detergent pentru curăţarea duzelor. Acesta va fi înlocuit, imediat ce este disponibilă o nouă reţetă de detergent pentru curăţarea duzelor.

Este igienică curăţarea funcţiei de spălare şi fără detergent pentru curăţarea duzelor?

Da, şi când recipientul agentului de curăţare este gol, are loc o spălare cu apă proaspătă după fiecare utilizare.

Ce trebuie să fac dacă aparatul arată că recipientul agentului de curăţare este gol?

Dacă afişajul indică un recipient gol (aprinderea lămpii de control roşii), nu adăugaţi nimic. Şi în cazul utilizării detergentului pentru curăţarea duzelor, este asigurată curăţarea cu apă proaspătă după fiecare utilizare. Vom trimite un detergent pentru curăţarea duzelor nou, de îndată ce acesta va fi disponibil.

Poate înlătura instalatorul pericolul?

Nu. Deoarece înlocuirea pieselor electronice cu un pericol potenţial poate fi realizată doar de producător, vă rugăm să luaţi legătura exclusiv cu Geberit.

Întrebări şi răspunsuri pentru comercianţi en gros şi instalatori:

Ce trebuie să fac cu cantităţile rămase de detergent pentru curăţarea duzelor?

Vă rugăm să sistaţi imediat comercializarea detergentului pentru curăţarea duzelor. Vă rugăm să returnaţi la Geberit cantităţile rămase; veţi primi bineînţeles o notă de credit. Luaţi contact cu noi, dacă nu aţi primit nicio înştiinţare în scris (număr de telefon: +40 021 330 30 80).

Ce trebuie să fac cu aparatele eventual afectate?

Toate aparatele fabricate după martie 2014 nu prezintă niciun pericol şi pot fi utilizate în siguranţă. Pentru determinarea sigură a datei de fabricaţie, indicaţi-ne numerele de serie.

Avem aparate diferite în toaleta pentru clienţi. Ce trebuie să fac?

Vă rugăm să urmaţi indicaţiile pentru clienţi finali.

Pot înlătura, ca instalator, pericolul?

Nu. Deoarece înlocuirea pieselor electronice cu un pericol potenţial poate fi realizată doar de producător, vă rugăm să solicitaţi clienţilor cu aparate cu un pericol potenţial, să ia legătura exclusiv cu Geberit.

Ce trebuie să fac pentru a-i proteja pe clienţii cu aparate cu pericol potenţial?

Comercianţii en gros şi instalatorii pot ajuta la identificarea aparatelor cu pericol potenţial. Deoarece nu toţi clienţii s-au înregistrat la Geberit, vă rugăm să ne puneţi la dispoziţie adresele clienţilor care au achiziţionat de la dumneavoastră aparate cu pericol potenţial sau, începând cu 2011, detergent pentru curăţarea duzelor. Geberit va lua legătura direct cu clienţii finali respectivi pentru a executa eventualele lucrări necesare la aparate. Aceasta nu va reveni în sarcina comercianţilor en gros şi a instalatorilor.