Portalul pentru clienți MyGeberit

Toate proiectele, instrumentele și informațiile despre produse într-un singur loc convenabil.

Descoperă întregul potențial al experienței Geberit cu portalul pentru clienți MyGeberit. De la proiectarea băii până la configurarea și întreținerea produselor, MyGeberit îți simplifică sarcinile și îți pune la dispoziție tot ce ai nevoie.

Conectați-vă la contul dvs. existent sau creați unul astăzi pentru a accesa MyGeberit.

Geberit Customer Portal pe un laptop

Customer portal – întrebări frecvente Înregistrarea și gestionarea contului

Cine se poate înregistra pentru a obține un ID Geberit și acces la Customer Portal?

Înregistrarea este deschisă atât persoanelor fizice, cât și profesioniștilor. Selectați tipul de utilizator din meniul derulant „Sunt” pentru a vă asigura că beneficiați de accesul și experiența corespunzătoare.

Ce informații sunt necesare pentru a crea un cont Geberit ID?

  • Clienții persoane fizice trebuie să furnizeze numele, prenumele, adresa de e-mail, parola, țara și limba preferată. Adresa și numărul de telefon sunt opționale.
  • Clienții persoane juridice trebuie să furnizeze numele, prenumele, adresa de e-mail, detaliile companiei, țara și limba preferată. Numărul de telefon este opțional. Dacă sunteți recunoscut ca partener după înregistrare, anumite câmpuri vor fi blocate.

Pot înregistra aceeași adresă de e-mail atât pentru uz personal, cât și pentru uz profesional?

Nu – o adresă de e-mail poate fi asociată unui singur tip de utilizator. Dacă aveți nevoie de acces la ambele tipuri de conturi, vă rugăm să utilizați adrese de e-mail separate pentru fiecare.

Pot să-mi șterg contul?

Da, puteți șterge contul dvs. din secțiunea de gestionare a profilului. Vă rugăm să rețineți că această acțiune este definitivă și va șterge toate datele asociate, inclusiv proiectele și fișierele. Conturile șterse nu pot fi restaurate.

Autentificare și acces

Cum mă conectez la MyGeberit?

Conectați-vă folosind adresa de e-mail și parola sau prin Google, Apple, Facebook sau LinkedIn.

Am uitat parola – cum o pot reseta?

Faceți clic pe „Ați uitat parola” pe pagina de conectare, introduceți adresa de e-mail și urmați instrucțiunile pentru a crea o nouă parolă.

Nu am primit e-mailul de activare. Ce trebuie să fac?

Începeți prin a verifica folderul de spam sau junk, în cazul în care mesajul a ajuns acolo. Dacă tot nu îl găsiți, încercați să vă conectați din nou sau să vă înregistrați din nou cu aceeași adresă de e-mail pentru a solicita un nou link de activare.

Vă rugăm să rețineți că acest cod de activare este valabil timp de 10 minute. Dacă expiră, va trebui să solicitați unul nou. Conturile care nu sunt activate în termen de 24 de ore sunt șterse automat și va trebui să vă înregistrați din nou.

De ce unele câmpuri din contul meu sunt blocate?

Unele câmpuri sunt blocate dacă compania dvs. este recunoscută ca partener Geberit.

Caracteristici și instrumente ale portalului

Cum pot înregistra produsul meu? (de ex ceramica wc)?

Conectați-vă ca utilizator privat și accesați secțiunea Echipamente. Urmați pașii pentru a vă înregistra produsul. Odată aprobat, puteți gestiona proprietatea sau actualiza starea acestuia.

Cât timp durează procesarea înregistrării produsului meu?

Înregistrarea unui produs este procesată, de obicei, în termen de 3 până la 7 zile lucrătoare.

Ce se întâmplă cu fișierele proiectului meu dacă îmi șterg contul?

Toate fișierele și proiectele asociate vor fi șterse definitiv și nu vor putea fi recuperate.

Limbi

Pot utiliza portalul în limba mea preferată?

Portalul este multilingv, în funcție de locația dvs. Vă rugăm să rețineți că sunt disponibile numai limbile acceptate oficial.

Întrebări frecvente suplimentare

Pot utiliza portalul pe dispozitive mobile?

Da – portalul este complet receptiv și accesibil pe majoritatea smartphone-urilor și tabletelor.

Cum pot contacta serviciul de asistență dacă am nevoie de ajutor?

Asistența este disponibilă prin secțiunea Contact de pe site-ul web Geberit local.