Ajutor rapid cu Geberit Home – mentenanță de la distanță bazată pe aplicație
Întreținerea de la distanță Geberit este rapidă și convenabilă în caz de probleme. Acest lucru înseamnă că Geberit nu este niciodată departe atunci când aveți nevoie de ajutor cu vasul wc cu funcție de bideu Geberit AquaClean.
Iată cum funcționează întreținerea la distanță Geberit
1. Instalați aplicația Geberit Home pe smartphone-ul dvs.
2. Conectați vasul wc cu funcție de bideu Geberit AquaClean la aplicația Geberit Home prin Bluetooth®.
3. Apelați serviciul clienți Geberit
4. Porniți întreținerea la distanță în aplicația Geberit Home și urmați instrucțiunile furnizate de serviciul clienți Geberit
Decideți când Geberit poate accesa vasele wc cu funcție de bideu
Serviciul clienți Geberit are acces la dispozitivul dvs. doar în timp ce este activă întreținerea la distanță. Dumneavoastră, în calitate de client, aveți controlul asupra demarării și opririi întreținerii la distanță. Geberit nu poate avea acces la dispozitiv fără acordul dumneavoastră. Trebuie să oferiți din nou acest consimțământ pentru fiecare sesiune de întreținere la distanță.