Întrebări și răspunsuri despre Geberit HOME

Aveți întrebări despre aplicația Geberit Home? Găsiți aici răspunsuri utile la cele mai frecvente întrebări.

Doriți mai multe informații sau o consultație personală? Serviciul pentru clienți Geberit este bucuros să vă ajute prin telefon sau e-mail.

ÎNTREBĂRI GENERALE DESPRE GEBERIT HOME

CE ÎNSEAMNĂ GEBERIT HOME?

Geberit Home este o aplicație de la Geberit pentru smartphone-ul dumneavoastră. Geberit Home oferă acces digital la diverse produse Geberit din baie și vă ajută la operare, configurare și întreținere. Aplicația și funcțiile sale sunt gratuite.


CARE SUNT AVANTAJELE UTILIZĂRII APLICAȚIEI GEBERIT HOME?

  • Acționați-vă dispozitivele prin intermediul smartphone-ului și setați-le corect
  • Utilizați smartphone-ul dvs. ca telecomandă pentru vasul wc cu funcție de bideu Geberit AquaClean
  • Citiți manualul de utilizare afișat pe ecran
  • Accesați serviceul și informațiile de contact*
  • Accesați informațiile privind îngrijirea și întreținerea
  • Întrețineți dispozitivele în mod interactiv cu ajutorul aplicației
  • Efectuați actualizări de firmware

(*Funcția nu este disponibilă în toate țările)


De unde pot descărca Geberit Home?

Aplicația Geberit Home este disponibilă gratuit pentru smartphone-urile Android și iOS în magazinul de aplicații corespunzător:

Geberit Home în Apple App Store
Geberit Home în Google Play Store

Cod QR pentru aplicația Geberit Home pe IOS și aplicația Geberit Home pe Android

CE PRODUSE SUSȚINE GEBERIT HOME?

Produsele Geberit acceptate în prezent de Geberit Home pot fi văzute în descrierea aplicației în fiecare magazin de aplicații.


CUM ÎMI CONECTEZ PRODUSUL GEBERIT LA GEBERIT HOME?

Prin Bluetooth® 1). Activați funcția Bluetooth® de pe smartphone-ul dumneavoastră. Următorii pași sunt afișați în aplicație.

1) Marca Bluetooth® și logo-urile sale sunt proprietatea Bluetooth SIG, Inc. și sunt utilizate sub licență de către Geberit.


DE CE TREBUIE SĂ ACORD PERMISIUNEA DE AMPLASARE PENTRU A UTILIZA GEBERIT HOME?

Bluetooth®1) este conectat la serviciile de localizare pe dispozitivele Android cu versiuni mai vechi ale sistemului de operare. Acest lucru înseamnă că orice dispozitiv Android cu un sistem de operare mai vechi necesită acordarea permisiunii de localizare pentru a utiliza o aplicație care funcționează cu BLE. Geberit nu utilizează nicio dată de localizare.

1) Marca Bluetooth® și logo-urile sale sunt proprietatea Bluetooth SIG, Inc. și sunt utilizate sub licență de către Geberit.


CUM ASIGURĂ GEBERIT SECURITATEA ȘI CONFIDENȚIALITATEA DATELOR?

Geberit dezvoltă și operează produse și servicii digitale în conformitate cu standarde de securitate ridicate. În plus, la intervale regulate se efectuează o analiză de către specialiști externi și independenți în domeniul securității cibernetice. În dezvoltarea și operarea produselor și serviciilor digitale sunt respectate orientările UE privind protecția datelor. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați Termenii de utilizare și Politica de confidențialitate pentru aplicațiile Geberit Mobile și serviciile IoT.


Informații generale despre Geberit AquaClean

CE FUNCȚII POT ÎNDEPLINI CU VASUL WC CU FUNCȚIE DE BIDEU GEBERIT AQUACLEAN FOLOSIND GEBERIT HOME?

  • Controlați-vă de la distanță vasul wc cu funcție de bideu Geberit AquaClean
  • Configurați setările dispozitivului
  • Modificați setările personale
  • Vizualizați instrucțiunile de utilizare
  • Efectuați lucrări de întreținere (de exemplu, decalcifiere, schimbarea filtrelor)
  • Urmăriți videoclipuri de funcționalitate (de exemplu, despre decalcifiere)*.
  • Citiți instrucțiunile de întreținere și îngrijire
  • Înregistrați dispozitivul pentru a extinde garanția
  • Căutați informații de serviciu și de contact*
  • Utilizați asistența la distanță Geberit AquaClean

*Funcția nu este disponibilă în toate țările


AM INSTALAT DEJA APLICAȚIA GEBERIT AQUACLEAN. POT SĂ O FOLOSESC ÎN CONTINUARE?

Nu, aplicația Geberit AquaClean nu mai este disponibilă. Vă rugăm să utilizați Geberit Home de acum înainte.


CE AR TREBUI SĂ FAC DACĂ CONEXIUNEA LA VASUL MEU WC CU FUNCȚIE DE BIDEU GEBERIT AQUACLEAN EȘUEAZĂ, ESTE LENTĂ SAU INSTABILĂ SAU DACĂ O ACTUALIZARE A FIRMWARE-ULUI EȘUEAZĂ?

Dacă apare unul dintre aceste cazuri, vă recomandăm să parcurgeți următorii pași:

  • Dezinstalați Geberit Home de pe smartphone-ul dumneavoastră și apoi reporniți smartphone-ul.
  • Opriți vasul wc cu funcție de bideu Geberit AquaClean, așteptați 30 de secunde și apoi porniți-o din nou.
  • Reinstalați Geberit Home pe smartphone-ul dumneavoastră și încercați din nou. Urmați cu atenție pașii afișați în aplicație. Țineți smartphone-ul în apropierea vasului wc cu funcție de bideu și țineți aplicația deschisă
  • Dacă aveți nevoie de asistență suplimentară, serviciul clienți Geberit din țara dvs. vă va ajuta cu plăcere.

MI-AM CONECTAT VASUL WC CU FUNCȚIE DE BIDEU GEBERIT AQUACLEAN LA APLICAȚIA GEBERIT HOME. ACUM, TELECOMANDA FIZICĂ A TOALETEI MELE DE DUȘ NU MAI FUNCȚIONEAZĂ. CE AR TREBUI SĂ FAC?

Vasele wc cu funcție de bideu Geberit AquaClean acceptă o singură conexiune Bluetooth®1) activă la un moment dat. Închideți aplicația de pe smartphone pentru a putea utiliza din nou telecomanda fizică. Pentru mai multe informații despre telecomanda fizică, consultați instrucțiunile de utilizare ale vasului wc cu funcție de bideu.

1) Marca Bluetooth® și logo-urile sale sunt proprietatea Bluetooth SIG, Inc. și sunt utilizate sub licență de către Geberit.


CUM POT ACCESA CÂT MAI RAPID FUNCȚIA DE TELECOMANDĂ A VASULUI WC CU FUNCȚIE DE BIDEU GEBERIT AQUACLEAN CU AJUTORUL APLICAȚIEI GEBERIT HOME?

Există o funcție de acces rapid prin telecomandă pentru vasele wc cu funcție de bideu Geberit AquaClean încă din versiunea 2.4 a Geberit Home. Pentru a o utiliza, glisați spre dreapta peste vasul wc cu funcție de bideu dorit de pe ecranul de pornire al aplicației (vasul wc cu funcție de bideu trebuie să fi fost deja conectată o dată la aplicație) și apoi atingeți simbolul albastru al telecomenzii.

CUM POT FOLOSI FUNCȚIONALITATEA USCĂTORULUI DE PE VASUL MEU WC CU FUNCȚIE DE BIDEU GEBERIT AQUACLEAN FĂRĂ A TREBUI SĂ FOLOSESC MAI ÎNTÂI FUNCȚIONALITATEA DE DUȘ?

La modelele Geberit AquaClean cu uscătoare, a fost posibilă reactivarea funcționalității uscătorului după ce funcționalitatea de duș a fost utilizată cel puțin o dată în timpul unui ciclu de utilizare începând cu versiunea 2.3 a Geberit Home. Pentru a face acest lucru, atingeți pictograma duș de pe telecomanda din aplicație pentru a dezactiva dușul. Apoi atingeți din nou “Start“ pentru a utiliza doar uscătorul.


CARE ESTE DIFERENȚA DINTRE SETĂRILE DISPOZITIVULUI ȘI SETĂRILE PERSONALE LA VASELE WC CU FUNCȚIE DE BIDEU GEBERIT AQUACLEAN?

Setările personale sunt active atâta timp cât sunteți conectat la dispozitiv cu aplicația. Puteți găsi setările personale în funcția de telecomandă a aplicației, făcând clic pe pictograma albastră de sub numele produsului. Setările dispozitivului, pe de altă parte, sunt active atunci când dispozitivul este controlat prin telecomanda fizică sau prin controlul local. Este posibil să dureze câteva minute după deconectarea de la aplicație pentru ca setările dispozitivului să devină din nou active. Acest lucru poate fi observat, de exemplu, dacă culoarea luminii de orientare nu se schimbă imediat dacă sunt selectate culori diferite pentru setările personale și pentru setările dispozitivului.


Informații generale despre aplicația Geberit Home